на засіданні методичної ради
Великоцепцевицької ЗОШ І-ІІІ ступенів
Протокол №__
від ______2017 року
План роботи
методичного об’єднання класних керівників
Великоцепцевицької загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів
на 2017-2018 навчальний рік
Вступ….................................................................................3
1.Список
членів методичного об’єднання…....................8
2.Тематика
засідань методичного об’єднання……...... 10
3.
Вивчення та поширення педагогічного досвіду…....16
4.
План організаційно практичних дій методичного об’єднання класних керівників…………………………..16
5.
Організація роботи з молодими класними керівниками…......................................................................17
Вступ
Шкільне методичне об’єднання класних керівників у 2016-2017 навчальному році працювало над
проблемою «Формування готовності педагогів до здійснення інноваційної
діяльності з реалізації програми національного виховання учнівської молоді
Володимиреччини на 2008-2020 роки».
Згідно з планом роботи проведено 4 засідання, тематика
яких відповідала методичній проблемі. Продовжувалась робота над реалізацією
завдань «Програми національного виховання учнівської
молоді».Кожен класний керівник , працюючи над власною методичною проблемою,
прагнув урізноманітнити свою роботу з класним колективом, використовуючи інноваційні технології у навчально-виховному
процесі. Традиційним у школі став огляд на кращий виховний захід, головна мета
якого – підвищення рівня виховної роботи в школі; створення умов для всебічного
успішного розвитку особистості школяра, забезпечення позитивної спрямованості з
опорою на його власну активність ; активізації форм спільної діяльності
класного керівника та учня. Всі заходи відзначались високим рівнем підготовки,
гарним та відповідним музичним супроводом, високою активністю глядачів та самих
учасників. Відвідування позакласних заходів класними керівниками та учнями слід
вважати задовільним.
Членами методичного об’єднання класних керівників було
підготовлено збірник розробок виховних заходів за технологією «Ціннісне
ставлення до мистецтва».
В роботі з класом класні керівники 1-11-х класів
використовували затверджені дирекцією школи плани виховної роботи з класом,
згідно з яким у класах проводились різноманітні за напрямками виховання
колективні творчі справи. Педагогічний колектив докладає максимум зусиль , щоб
виховати справжнього громадянина, патріота, гуманіста, спроможного ввійти в
новий етап життя та зайняти там стійку позицію.
Члени методичного об’єднання класних керівників брали активну участь у проведенні традиційних
шкільних свят:
- Свята Першого дзвоника;
- Концерту до Дня вчителя;
- Козацьких забав;
-Зустрічі випускників;
- Випускному вечорі;
- Свята останнього дзвінка;
Методичне
об’єднання класних керівників протягом 2017-2018 н.року працюватиме над реалізацією проблеми «Формування
ціннісних орієнтирів учнів шляхом впровадження інноваційних та
здоровязберігаючих технологій під час реалізації Програми національного виховання учнівської молоді Володимиреччини » .
Завдання:
-
Продовження роботи над реалізацією «Програми національного виховання учнівської молоді Володимиреччини на 2008-2020
роки»;
-
формування у класних керівників основних чинників педагогічної взаємодії «
Учитель-учень»;
-
формувати і розвивати у школярів соціальну
активність гуманістично
спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією;
- пошук нових технологій: формування
педагога-дослідника, педагога- психолога, організатора виховного процесу;
- пошук нових форм роботи у системі «сім’я – школа»
Очікувані результати
-
розкриття індивідуальних можливостей класних керівників, сприяння розвитку
самоосвіти класних керівників;
-
виявлення, узагальнення і впровадження в практику роботи педагогічного
колективу педагогічного досвіду з
актуальних проблем виховної роботи.
1. Список
членів методичного об’єднання класних
керівників
№ з\п
|
Прізвище, ім’я , по-батькові
|
Класний керівник якого класу
|
Стаж роботи
|
Стаж роботи класного керівника
|
Науково-методична проблемна тема класного
керівника
|
1
|
Рябченко Н.С.
|
1а
|
29
|
25
|
Особливості
міжособистісних стосунків у дитячому колективі.
|
2
|
Слободянюк Н.В.
|
1б
|
30
|
25
|
Виховання ціннісного
ставлення до надбань нашого народу , традицій, звичаїв.
|
3
|
Захарчук Т.М.
|
1в
|
12
|
5
|
Формування у школярів
ціннісного ставлення до історичних, культурних і духовних надбань рідного
краю.
|
4
|
Безушко О.М.
|
1н
|
23
|
23
|
Виховання моральних
цінностей школярів.
|
5
|
Наконечна О.Т.
|
2а
|
28
|
22
|
Формування дитячого
колективу як цілісного організму, активного громадянина своєї країни.
|
6
|
Романюк Г.А.
|
2б
|
37
|
20
|
Формування
загальнолюдських і духовних цінностей та продовження традицій українського
народу.
|
7
|
Сівта Л. В.
|
2в
|
16
|
5
|
Формування у школярів
ціннісного ставлення до особистості, сім’, родини, держави.
|
8
|
Крупська В.В.
|
2н
|
17
|
17
|
Формування
загальнолюдських і духовних цінностей та продовження традицій українського
народу.
|
9
|
Волощук Т.М.
|
3а
|
31
|
28
|
Пошукова діяльність
молодших школярів
|
10
|
Карпач В.В.
|
3б
|
14
|
9
|
Виховання ціннісного
ставлення особистості до людей, сім’, родини .
|
11
|
Бірук Н.П.
|
3н
|
7
|
7
|
Розвиток моральних
цінностей молодших школярів.
|
12
|
Наконечна Р.В.
|
4а
|
32
|
26
|
Формування у школярів
ціннісного ставлення до особистості, сім’ї, родини, людей.
|
13
|
Корень М.М.
|
4б
|
39
|
30
|
Впровадження
інноваційних та здоров’язберігаючих технологій .
|
14
|
Павлюк Н.А.
|
4в
|
14
|
5
|
Формування дитячого
колективу як цілісного організму, активного громадянина своєї країни.
|
15
|
Хомич Н.М.
|
4
|
29
|
29
|
Розвиток моральних
цінностей молодших школярів.
|
16
|
Ковальов Я.О.
|
5а
|
25
|
10
|
Виявлення і розвиток
природних здібностей і задатків творчого потенціалу особистості
|
17
|
Булботка Г.С.
|
5б
|
39
|
24
|
Виявлення і розвиток
природних здібностей і задатків творчого потенціалу особистості
|
18
|
Губеня Олена Леонідівна
|
5в
|
7
|
1
|
Формування дитячого
колективу як цілісного організму, активного громадянина своєї країни.
|
19
|
Мартинюк Світлана Лукашівна
|
6а
|
26
|
20
|
Використання шедеврів
світової культури для ф-ння свідомого та гармонійно-розвиненого громадянина
України.
|
20
|
Булботко Сергій Миколайович
|
6б
|
11
|
6
|
Формування в учнів
інтересу і розуміння необхідності пошуків шляхів правильного життєвого
самовизначення.
|
21
|
Новак Микола Леонідович
|
6в
|
7
|
2
|
Формування ціннісного
ставлення до суспільства і держави на уроках і в позаурочний час.
|
22
|
Павлюк Валентина Петрівна
|
7а
|
22
|
9
|
Формування у школярів
загальнолюдських норм, гуманістичної моралі та ціннісного ставлення до них
|
23
|
Новак Оксана Петрівна
|
7б
|
5
|
5
|
Формування свідомого та
гармонійно-розвиненого громадянина України.
|
24
|
Булботка Наталія Володимирівна
|
7в
|
7
|
5
|
Формування моральної
свідомості, відповідальності, як риси особистості та навчання культурі
поведінки на основі керування собою.
|
25
|
Нестерчук Т.Л.
|
8а
|
26
|
24
|
Формування у школярів
сімейних цінностей, ціннісного ставлення до родини , сім”ї
|
26
|
Ярута Євгенія Василівна
|
8б
|
16
|
10
|
Формування ціннісного
ставлення особистості до людей, сімї, родини.
|
27
|
Прозапас
Л.Ф.
|
9а
|
18
|
16
|
Формування у школярів
ціннісного ставлення до особистості, сімї, родини, держави
|
28
|
Новак Т.О.
|
9б
|
5
|
8
|
Формування у школярів
сімейних цінностей, ціннісного ставлення до родини , сім”ї
|
29
|
Волощук О.О.
|
10а
|
6
|
3
|
Формування у школярів
сімейних цінностей, ціннісного ставлення до родини , сім”ї
|
30
|
Ярута П.А.
|
10б
|
11
|
5
|
Формування у школярів
сімейних цінностей, ціннісного ставлення до родини , сім”ї
|
31
|
Жучка А.А.
|
11а
|
24
|
10
|
Формування ціннісного
ставлення особистості до суспільства і держави до істор., культурн, і духовних надбань рідного краю.
|
32
|
Мацелік А.М.
|
11б
|
6
|
5
|
Виховання громадянина
України, шанобливого ставлення до національних цінностей українського народу.
|
33
|
Ярута І.О
|
соціальний педагог
|
1
|
-
|
Створення умов для
формування свідомого громадянина України
|
34
|
|
|
|
|
|
2. Тематика засідань МО класних керівників.
І заняття. 29 серпня 2017 р.
Тема.
Методичне забезпечення організованого початку навчального року.
Мета. Проаналізувати стан виховної роботи за
минулий рік. Знайти шляхи для усунення недоліків в роботі МО класних
керівників.Розглянути основні аспекти нового Закону про освіту.
Форма
проведення. Круглий стіл
Теоретична
частина :
1. Аналіз виховної роботи методичного об`єднання за
минулий рік.
Голова МО Жучка А.А.
2. Затвердження плану роботи методичного
об`єднання на 2017-2018
навчальний рік.
3. Про ознайомлення з методичними
рекомендаціями щодо планування виховної роботи у 2017-2018 навчальному році та
проведення першого уроку.
ЗДВР Мединська Т.М.
4. Визначення
основних напрямків методичної роботи на 2017-2018 н.р.
Голова МО Жучка А.А.
5. Опрацювання нормативних документів,
наказів з виховної роботи за літній період, Закону про освіту. ЗДВР Мединська Т.М.
Практична
частина:
«Планування виховної роботи класних
керівників»
1.
Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації
виховної роботи у 2017-2018 н.р.
2.
Домашнє
завдання:
1.
Опрацювати методичні рекомендації щодо виховної роботи на
2017-2018 н.р.
2.
Підготувати та провести, відповідно до методичних
рекомендацій перший урок.
3.
Опрацювати Закон про освіту.
ІІ заняття . 21 листопада 2017р.
Тема.
Превентивне виховання як основа формування якісного середовища.
Мета.
Проаналізувати соціальне становище держави, зокрема, його вплив на
формування підліткового середовища. Визначити основні напрямки роботи педагогів
для подолання негативних соціальних явищ у суспільстві.
Форма
проведення: тренінг
Теоретична
частина:
1. Соціально-економічні
тенденції розвитку суспільства і проблеми профілактичної виховної роботи з
неповнолітніми.
Соціальний педагог Ярута
І.А.
2. Про булінг в
школі: причини та наслідки.
Голова МО Жучка А.А.
3. Активізація
роботи учнівського самоврядування, залучення учнів до усвідомленої і
систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та школи. Педагог
організатор Новак М.Л.
4. Профілактична
робота класних керівників з питань дитячого травматизму. ЗДВР Мединська Т.М.
Практична
частина:
1. Тренінг
«Організація роботи з розв’язання проблеми насильства у класному колективі»
Соціальний педагог Ярута І.А.
Домашнє
завдання:
1.Підготувати розробку виховного заходу
із використанням інноваційних технологій виховання з розв’язання проблеми насильства у класному
колективі.
Методичні рекомендації
Мета. Покращити роботу класних
керівників з метою попередження правопорушень серед підлітків.
1 Активізувати роботу учнівського самоврядування, залучати
учнів до участі у вирішенні важливих питань життя класу та школи.
2. Розвивати творчий потенціал учнів.
Підтримувати обдарованих дітей.
3. Класним керівникам проводити
профілактичну роботу з питань дитячого травматизму.
4. Взяти до уваги реферат класного
керівника Новак Т.О щодо попередження правопорушень та злочинів серед дітей та
підлітків.
5. Класним керівникам провести бесіди на
теми виховання негативного ставлення до шкідливих звичок у школярів. Булінг –
насильство в старшій школі.
ІІІ заняття. 23 січня 2018 р.
Тема. «Інноваційний підхід класного
керівник щодо формування здорового способу життя» .
Форма
проведення. Круглий стіл
Мета
. Розглянути принцип реалізації
здоров’язберігаючих
технологій під час виховного процесу та інноваційні підходи в реалізації даного
питання.
Теоретична
частина:
1.Обговорення плану роботи на ІІ
семестр.
ЗДВР Мединська Т.М.
2.
Про співпрацю школи і сім’ї щодо формування у дітей здорового способу життя. Класний
керівник 7-б класу Новак О.П.
3. Про підсумки проведення анкетування
«Я і моє здоров збереження здоров’я» формування у школярів життєвих навичок, що
сприятимуть позитивній адаптації. Ярута І.А., соціальний педагог
Практична
частина:
1. Показова виховна година «Обираємо здоровий спосіб
життя»
З досвіду роботи
класного керівника 7-б класу Новак О.П.
Домашнє завдання:
1.
Опрацювати літературу, щодо формування здорового способу життя.
1. Погодити план роботи МО на ІІ семестр.
2.
Класним керівникам розвивати особистість школяра шляхом впровадження
компетентісно зорієнтованого начання і виховання.
3. Класним керівникам впроваджувати
кращі зразки досвіду реалізації «
Програми національного виховання учнівської молоді на 2008-2020 роки».
ІV заняття. 27 квітня 2018р.
Тема. Формування ціннісного ставлення до мистецтва у
виховній роботі школи.
Форма проведення: семінар
Мета. Визначити стан реалізації Програми національного виховання учнівської
молоді за ціннісним ставленням до мистецтва.
Теоретична частина:
- Про формування в учнів ціннісного ставлення до мистецтва. Доповідь
Класний керівник 10-а
класу Волощук О.О.
- Аналіз моніторингу рівнів вихованості учнів
5-11-х класів за технологією «Ціннісне ставлення особистості до мистецтва».
Ярута І.А., соціальний педагог
3. Про формування системи
морально-етичного виховання в класному колективі: основні форми взаємодії класного
керівника та сім’ї.
З досвіду
роботи
класного
керівника 5-б класу Булботко Г.С.
4.Про виховання естетичних смаків у школярів.
З досвіду роботи
класного
керівника 6-а класу Мартинюк С.Л.
Практична частина:
- Показова класна година у 5-б класі з реалізації ціннісного ставлення
особистості до мистецтва.
- Провести діагностування визначення рівня
професійної майстерності класного керівника щодо реалізації програми
національного виховання учнівської молоді . ЗДВР Мединська Т.М.
Методичні
рекомендації:
1. Класним керівникам формувати в учнів
екологічну культуру, шляхом виховання відповідальності за збереження і
примноження природних багатств.
2. Проаналізувати підсумки проведення в школі фестивалю виховних
годин за технологією «Ціннісне ставлення особистості до природи та праці» .
3. Проаналізувати моніторинг рівнів
вихованості учнів 5-11-х класів за технологією «Ціннісне ставлення особистості
до природи та праці»
Тема.
Конференція «Здоров’я та інновації: надбання та проблеми ».
Мета. Проаналізувати роботу методичного об’єднання класних
керівників у 2017-2018 н.р. Визначити основні переваги та недоліки в реалізації
мети роботи МО класних керівників.
Теоретична частина:
1.
Підсумки виховної роботи у 2017-2018 навчальному році та визначення завдань
колективу на новий навчальний рік.
Голова МО Жучка А.А
2. Про аналіз рівнів
вихованості учнів школи за 2017-2018 н.рік.
Ярута І.А.,
соціальний педагог
3. Про підготовку
роботи англомовного літнього пришкільного табору відпочинку дітей з денним
перебуванням.
Класний
керівник Ярута Є.В.
Практична
частина:
1.
Анкетування за підсумками роботи за рік.
ЗДВР
2.
Виставка-конкурс юних майстрів народних ремесел
« Єднаймо зусилля на добрі діла».
Класний керівник Ковальов Я.О.
Домашнє
завдання:
1.
Підготувати робочі матеріали для роботи в літньому
оздоровчому таборі для дітей.
2.
Опрацювати новинки методичної літератури з питань
виховної роботи.
Методичні рекомендації:
1. За підсумками
виховної роботи у 2016-2017 навчальному
році визначити завдання колективу на
новий навчальний рік.
2.
На основі аналізу рівнів вихованості учнів школи за
2016-2017 н.рік внести корективи у планування виховної роботи на наступний рік.
3.
Проаналізувати анкетування класних керівників за рік.
ІІІ.План організаційно практичних дій методичного об’єднання класних
керівників.
2 .Систематизувати
розробки виховних заходів за технологією «Ціннісне ставлення особистості до
природи та праці ».
3. Брати участь у
всіх формах методичної роботи.
4. Відвідувати
виховні заходи, підготовлені вчителями школи і району.
5. Провести
фестиваль відкритих виховних годин за технологією «Ціннісне ставлення особистості
до природи та праці.»
6. Продовжити
поповнювати папку «Реалізуємо Програму
національного виховання учнівської молоді»
7. Слідкувати за
новинками літератури щодо національного
виховання учнівської молоді
V.Робота
з молодими класними керівниками у 2017-2018 н.році
Клас
|
Класний керівник
|
Наставник
|
5в
|
Губеня Олена Леонідівна
|
Булботко Галина Семенівна
|
|
|
|
План роботи
консульпункту для молодих класних керівників
№ з/п
|
Час проведення
|
Тема
|
Хто проводив
|
1
|
вересень
|
Планування виховних заходів у класі
|
|
2
|
жовтень
|
Проведення виховних заходів у класі
|
|
3
|
листопад
|
Педагогічне керівництво учнівським
самоврядуванням
|
|
4
|
грудень
|
Планування роботи з батьками
|
|
5
|
січень
|
Робота класного керівника по вихованню
культури поведінки
|
|
6
|
лютий
|
Вибір різних форм виховної роботи
|
|
7
|
березень
|
Робота з учнями, схильними до
правопорушень
|
|
8
|
квітень
|
Використання інноваційних форм
виховної роботи.
|
|
9
|
травень
|
Вчитель і проблеми дисципліни
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар